Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19567
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трефілова, Л.М. | - |
dc.contributor.author | М. Горонескуль | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-22T08:14:06Z | - |
dc.date.available | 2023-12-22T08:14:06Z | - |
dc.date.issued | 2023-01 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19567 | - |
dc.description | У роботі обговорюються зміни в системі освіти, викликані процесами глобалізації, тотальної інформатизації суспільства та мінливого навколишнього світу. Концепція освіти, що розроблюється в термінах особистісно-орієнтованої моделі, яка замінила колишню технократичну модель, передбачає, що використання міждисциплінарних зв'язків у процесі навчання дозволить виховати професіонала, здатного системно мислити, оперативно вирішувати залачі на стику різних областей науки і техніки, вміти передбачати і адекватно відповідати на виклики навколишнього світу, забезпечуючи тим самим досягнення цілей сталого розвитку. Зроблено висновок про те, що інтегрування мультидисциплінарного підходу до системи освіти потребує оновлення навчальних програм та викладацького складу. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with changes in the education system caused by the processes of globalization, total informatization of society and changing world. The concept of education being developed in terms of a personality-centered model that replaced the previous technocratic model suggests that the use of interdisciplinary connections in the learning process will be able to prepare a professional who can think systematically, quickly solve the problems at the intersection of different fields of science and technology, able to anticipate and adequately respond to the challenges of the world, thus ensuring the achievement of sustainable development goals. It is concluded that the integration of a multidisciplinary approach into the education system requires the updating of curriculum and academic staff. | uk_UA |
dc.language.iso | en_US | uk_UA |
dc.publisher | the University of Technology in Katowice Press | uk_UA |
dc.subject | sustainable development | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | informatization | uk_UA |
dc.subject | globalization | uk_UA |
dc.title | Role of science and education in sustainable development | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трефілова_стаття _.docx | The article deals with changes in the education system caused by the processes of globalization, total informatization of society and changing world. | 33,07 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.