Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолоколов, Віталій Олексійович-
dc.contributor.authorЖогло, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorХмелюк, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2024-03-01T13:53:25Z-
dc.date.available2024-03-01T13:53:25Z-
dc.date.issued2024-02-22-
dc.identifier.citationСумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка Освіта. Інноватика. Практика, 2024. Том 12, № 2. С. 60-65. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol12i2- 009uk_UA
dc.identifier.issnУДК 378:615.825:796.01 DOI: 10.31110/2616-650X-vol12i2-009-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19837-
dc.descriptionНе досліджено методологічні аспекти розробки та реалізації цілісних програм або використання елементів фізкультурно-спортивної реабілітації осіб із різними хворобами. Є припущення, що лише систематизація процесу фізкультурно- спортивної реабілітації у вищих навчальних закладах як складової фізичного виховання дозволить створювати інклюзивні програми з різними видами рухової та спортивної активності, що забезпечить максимальне включення осіб з обмеженими можливостями у цей процес. Це сприятиме якісному удосконаленню фізичного виховання у ЗВО у напрямку здоров'язбереження, що є ключовим фактором його успішності. Вищезазначені проблеми спонукали до структурування інформації щодо можливостей впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації у ЗВО, що сприяло розробці системи управління та умов для її реалізації в контексті роботи зі студентами, які мають порушення здоров'я. Успішне формування такої структури більш реалістично для державних та національних ЗВО, оскільки це потребує значних інвестицій у вдосконалення інфраструктури. Проте, першочерговим завданням є вирішення питань програмного наповнення напрямку фізкультурно-спортивної реабілітації.uk_UA
dc.description.abstractВдосконалення процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти передбачає створення інклюзивного середовища. Однією з перспективних форм організації і проведення занять фізичними вправами, що сприятимуть оптимізації фізичного виховання здобувачів освіти, які мають порушення здоров’я є фізкультурно-спортивна реабілітація. Мета дослідження полягала у теоретичному обґрунтуванні специфіки впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації як складової процесу фізичного виховання здобувачів ЗВО. Для досягнення цієї мети застосовували відповідні методи наукового дослідження теоретичного спрямування. У результаті наукового аналізу було виявлено, що наразі недостатньо досліджень щодо практики або можливостей впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації у фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТом 12, № 2. 2024;С. 60-65.-
dc.subjectфізичне виховання; спорт; порушення здоров’я; інклюзивний простір; рухова активність.uk_UA
dc.titleОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ЗВО ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.