Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19837
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колоколов, Віталій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Жогло, Володимир Миколайович | - |
dc.contributor.author | Хмелюк, Олександр Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-01T13:53:25Z | - |
dc.date.available | 2024-03-01T13:53:25Z | - |
dc.date.issued | 2024-02-22 | - |
dc.identifier.citation | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка Освіта. Інноватика. Практика, 2024. Том 12, № 2. С. 60-65. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol12i2- 009 | uk_UA |
dc.identifier.issn | УДК 378:615.825:796.01 DOI: 10.31110/2616-650X-vol12i2-009 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19837 | - |
dc.description | Не досліджено методологічні аспекти розробки та реалізації цілісних програм або використання елементів фізкультурно-спортивної реабілітації осіб із різними хворобами. Є припущення, що лише систематизація процесу фізкультурно- спортивної реабілітації у вищих навчальних закладах як складової фізичного виховання дозволить створювати інклюзивні програми з різними видами рухової та спортивної активності, що забезпечить максимальне включення осіб з обмеженими можливостями у цей процес. Це сприятиме якісному удосконаленню фізичного виховання у ЗВО у напрямку здоров'язбереження, що є ключовим фактором його успішності. Вищезазначені проблеми спонукали до структурування інформації щодо можливостей впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації у ЗВО, що сприяло розробці системи управління та умов для її реалізації в контексті роботи зі студентами, які мають порушення здоров'я. Успішне формування такої структури більш реалістично для державних та національних ЗВО, оскільки це потребує значних інвестицій у вдосконалення інфраструктури. Проте, першочерговим завданням є вирішення питань програмного наповнення напрямку фізкультурно-спортивної реабілітації. | uk_UA |
dc.description.abstract | Вдосконалення процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти передбачає створення інклюзивного середовища. Однією з перспективних форм організації і проведення занять фізичними вправами, що сприятимуть оптимізації фізичного виховання здобувачів освіти, які мають порушення здоров’я є фізкультурно-спортивна реабілітація. Мета дослідження полягала у теоретичному обґрунтуванні специфіки впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації як складової процесу фізичного виховання здобувачів ЗВО. Для досягнення цієї мети застосовували відповідні методи наукового дослідження теоретичного спрямування. У результаті наукового аналізу було виявлено, що наразі недостатньо досліджень щодо практики або можливостей впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації у фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Том 12, № 2. 2024;С. 60-65. | - |
dc.subject | фізичне виховання; спорт; порушення здоров’я; інклюзивний простір; рухова активність. | uk_UA |
dc.title | ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ЗВО ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оптимізація процесу фізичного виховання у ЗВО через впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації.pdf | 413,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.