Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19837
Title: ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ЗВО ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Authors: Колоколов, Віталій Олексійович
Жогло, Володимир Миколайович
Хмелюк, Олександр Володимирович
Keywords: фізичне виховання; спорт; порушення здоров’я; інклюзивний простір; рухова активність.
Issue Date: 22-Feb-2024
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Citation: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка Освіта. Інноватика. Практика, 2024. Том 12, № 2. С. 60-65. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol12i2- 009
Series/Report no.: Том 12, № 2. 2024;С. 60-65.
Abstract: Вдосконалення процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти передбачає створення інклюзивного середовища. Однією з перспективних форм організації і проведення занять фізичними вправами, що сприятимуть оптимізації фізичного виховання здобувачів освіти, які мають порушення здоров’я є фізкультурно-спортивна реабілітація. Мета дослідження полягала у теоретичному обґрунтуванні специфіки впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації як складової процесу фізичного виховання здобувачів ЗВО. Для досягнення цієї мети застосовували відповідні методи наукового дослідження теоретичного спрямування. У результаті наукового аналізу було виявлено, що наразі недостатньо досліджень щодо практики або можливостей впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації у фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів.
Description: Не досліджено методологічні аспекти розробки та реалізації цілісних програм або використання елементів фізкультурно-спортивної реабілітації осіб із різними хворобами. Є припущення, що лише систематизація процесу фізкультурно- спортивної реабілітації у вищих навчальних закладах як складової фізичного виховання дозволить створювати інклюзивні програми з різними видами рухової та спортивної активності, що забезпечить максимальне включення осіб з обмеженими можливостями у цей процес. Це сприятиме якісному удосконаленню фізичного виховання у ЗВО у напрямку здоров'язбереження, що є ключовим фактором його успішності. Вищезазначені проблеми спонукали до структурування інформації щодо можливостей впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації у ЗВО, що сприяло розробці системи управління та умов для її реалізації в контексті роботи зі студентами, які мають порушення здоров'я. Успішне формування такої структури більш реалістично для державних та національних ЗВО, оскільки це потребує значних інвестицій у вдосконалення інфраструктури. Проте, першочерговим завданням є вирішення питань програмного наповнення напрямку фізкультурно-спортивної реабілітації.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19837
ISSN: УДК 378:615.825:796.01 DOI: 10.31110/2616-650X-vol12i2-009
Appears in Collections:Кафедра фізичної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.