Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРижченко, Ольга-
dc.date.accessioned2024-08-01T10:28:48Z-
dc.date.available2024-08-01T10:28:48Z-
dc.date.issued2024-07-
dc.identifier.citationАктуальнi питання гуманiтарних наукuk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147:81’243:001.891.5-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20465-
dc.description.abstractМета роботи полягає у розгляді можливості аспектного підходу під час викладання англійської мови у технічному вищому навчальному закладі. Аспектний підхід, який постійно використовується під час опанування основних навичок володіння іноземними мовами у гуманітарних вищих навчальних закладах, довів свою ефек тивність, бо під час навчання увага приділяється розвитку всіх основних мовних навичок, якими є говоріння, читання, аудіювання та письмо. Більш того, аспектний підхід дозволяє приділити максимальну увагу саме практичному застосуванню набутих знань. Аспектний підхід давно використовується під час навчання іноземній мові в профільних гуманітарних вищих навчальних закладах. Це має як позитивні якості, так і недоліки, про що було зазначено в працях вітчизняних та світових методистів, які займались саме цією проблемою. Але можливість використання аспектного підходу під час викладання іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах залишалась поза зором, оскільки профільні гуманітарні та технічні вищі навчальні заклади по-різному підходять до проблем викладання іноземних мов, що є скоріше недоліком, ніж надбанням. Крім того, аспектний підхід, який базується на міжпредметних зв’язках, націлений на розширення кругозору здобувачів вищої освіти, поглиблення та закріплення знань, отриманих під час вивчення професійних компонентів навчальної програми. Поєднання фахових дисциплін та іноземної мови має на меті вивести рівень підготовки майбутніх фахівців на якісно інший щабель компетентності, що дозволить опановувати сучасні джерела інфор мації не лише державною мовою, а надасть змогу долучитися до закордонних джерел іноземною мовою, більш того, подібний тісний зв’язок має сприяти постійному професійному зростанню за допомогою спілкування з фахівцями з інших країн та перейманню провідного досвіду не лише в України, а й у світі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрогобицький педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМовознавство. Лiтературознавство. Вип. 75, том 3, 2024;-
dc.subjectаспектний підхід, міжпредметні зв’язки, навчальна програма, технічний вищий навчальний закладuk_UA
dc.titleПОЄДНАННЯ АСПЕКТНОГО ПІДХОДУ ТА МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ТЕХНІЧНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поєднання аспектного підходу та міжпреддметних зв'язків.pdf325,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.