Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20465
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рижченко, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-01T10:28:48Z | - |
dc.date.available | 2024-08-01T10:28:48Z | - |
dc.date.issued | 2024-07 | - |
dc.identifier.citation | Актуальнi питання гуманiтарних наук | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.147:81’243:001.891.5 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20465 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи полягає у розгляді можливості аспектного підходу під час викладання англійської мови у технічному вищому навчальному закладі. Аспектний підхід, який постійно використовується під час опанування основних навичок володіння іноземними мовами у гуманітарних вищих навчальних закладах, довів свою ефек тивність, бо під час навчання увага приділяється розвитку всіх основних мовних навичок, якими є говоріння, читання, аудіювання та письмо. Більш того, аспектний підхід дозволяє приділити максимальну увагу саме практичному застосуванню набутих знань. Аспектний підхід давно використовується під час навчання іноземній мові в профільних гуманітарних вищих навчальних закладах. Це має як позитивні якості, так і недоліки, про що було зазначено в працях вітчизняних та світових методистів, які займались саме цією проблемою. Але можливість використання аспектного підходу під час викладання іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах залишалась поза зором, оскільки профільні гуманітарні та технічні вищі навчальні заклади по-різному підходять до проблем викладання іноземних мов, що є скоріше недоліком, ніж надбанням. Крім того, аспектний підхід, який базується на міжпредметних зв’язках, націлений на розширення кругозору здобувачів вищої освіти, поглиблення та закріплення знань, отриманих під час вивчення професійних компонентів навчальної програми. Поєднання фахових дисциплін та іноземної мови має на меті вивести рівень підготовки майбутніх фахівців на якісно інший щабель компетентності, що дозволить опановувати сучасні джерела інфор мації не лише державною мовою, а надасть змогу долучитися до закордонних джерел іноземною мовою, більш того, подібний тісний зв’язок має сприяти постійному професійному зростанню за допомогою спілкування з фахівцями з інших країн та перейманню провідного досвіду не лише в України, а й у світі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Мовознавство. Лiтературознавство. Вип. 75, том 3, 2024; | - |
dc.subject | аспектний підхід, міжпредметні зв’язки, навчальна програма, технічний вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.title | ПОЄДНАННЯ АСПЕКТНОГО ПІДХОДУ ТА МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ТЕХНІЧНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Поєднання аспектного підходу та міжпреддметних зв'язків.pdf | 325,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.