Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20465
Title: ПОЄДНАННЯ АСПЕКТНОГО ПІДХОДУ ТА МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ТЕХНІЧНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Authors: Рижченко, Ольга
Keywords: аспектний підхід, міжпредметні зв’язки, навчальна програма, технічний вищий навчальний заклад
Issue Date: Jul-2024
Publisher: Дрогобицький педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Актуальнi питання гуманiтарних наук
Series/Report no.: Мовознавство. Лiтературознавство. Вип. 75, том 3, 2024;
Abstract: Мета роботи полягає у розгляді можливості аспектного підходу під час викладання англійської мови у технічному вищому навчальному закладі. Аспектний підхід, який постійно використовується під час опанування основних навичок володіння іноземними мовами у гуманітарних вищих навчальних закладах, довів свою ефек тивність, бо під час навчання увага приділяється розвитку всіх основних мовних навичок, якими є говоріння, читання, аудіювання та письмо. Більш того, аспектний підхід дозволяє приділити максимальну увагу саме практичному застосуванню набутих знань. Аспектний підхід давно використовується під час навчання іноземній мові в профільних гуманітарних вищих навчальних закладах. Це має як позитивні якості, так і недоліки, про що було зазначено в працях вітчизняних та світових методистів, які займались саме цією проблемою. Але можливість використання аспектного підходу під час викладання іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах залишалась поза зором, оскільки профільні гуманітарні та технічні вищі навчальні заклади по-різному підходять до проблем викладання іноземних мов, що є скоріше недоліком, ніж надбанням. Крім того, аспектний підхід, який базується на міжпредметних зв’язках, націлений на розширення кругозору здобувачів вищої освіти, поглиблення та закріплення знань, отриманих під час вивчення професійних компонентів навчальної програми. Поєднання фахових дисциплін та іноземної мови має на меті вивести рівень підготовки майбутніх фахівців на якісно інший щабель компетентності, що дозволить опановувати сучасні джерела інфор мації не лише державною мовою, а надасть змогу долучитися до закордонних джерел іноземною мовою, більш того, подібний тісний зв’язок має сприяти постійному професійному зростанню за допомогою спілкування з фахівцями з інших країн та перейманню провідного досвіду не лише в України, а й у світі.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20465
Appears in Collections:Кафедра мовної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.