Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоступна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-10-17T16:28:15Z-
dc.date.available2024-10-17T16:28:15Z-
dc.date.issued2024-02-22-
dc.identifier.citationПоступна О.В. Роль реклами і маркетингу у формуванні туристичного іміджу країни. Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 22-23 лютого 2024 р. Харків: НУЦЗУ, 2024. С. 46-48uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20932-
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.titleРоль реклами і маркетингу у формуванні туристичного іміджу країниuk_UA
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbirTUR2024.pdf2,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.