Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20932
Title: Роль реклами і маркетингу у формуванні туристичного іміджу країни
Authors: Поступна, Олена Вікторівна
Issue Date: 22-Feb-2024
Publisher: НУЦЗУ
Citation: Поступна О.В. Роль реклами і маркетингу у формуванні туристичного іміджу країни. Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 22-23 лютого 2024 р. Харків: НУЦЗУ, 2024. С. 46-48
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/20932
Appears in Collections:

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZbirTUR2024.pdf2,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.