Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячкова, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-10-24T07:11:31Z-
dc.date.available2024-10-24T07:11:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць «Вісник Національного університету оборони України»uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21225-
dc.description.abstractСтаття має на меті теоретично обґрунтувати феномен емпатії як одного з компонентів психологічної культури курсантів, що здійснює визначальний вплив на особистість майбутнього фахівця у стресогенних професійних умовах. Стаття містить аналіз теоретичних здобутків науковців у галузі психологічної культури, емоційної взаємодії, зв’язку поведінкових стратегій та емпатії. Зазначено дефініцію психологічної культури як сукупності напрацьованих конструктивних способів саморегуляції дій та емоцій, саморозвитку фахівця у професійному напрямі. Стаття містить результати емпіричних досліджень рівня розвитку емпатії курсантів, кількісні показники зв’язку емпатії, емоційно-пізнавальними властивостями особистості та її психологічною культурою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв: НУОУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (51);-
dc.subjectЕмоційна орієнтація; емоційно-вольова регуляція; особистісне зростання; міжособистісна взаємодія; освітній процес.uk_UA
dc.titleЕмпатія як складова психологічної культури курсантаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕМПАТІЯ ЯК СКЛАДОВА ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ КУРСАНТА.pdf530 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.