Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21225
Назва: Емпатія як складова психологічної культури курсанта
Автори: Дячкова, Ольга Михайлівна
Ключові слова: Емоційна орієнтація; емоційно-вольова регуляція; особистісне зростання; міжособистісна взаємодія; освітній процес.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київ: НУОУ
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць «Вісник Національного університету оборони України»
Серія/номер: Випуск 1 (51);
Короткий огляд (реферат): Стаття має на меті теоретично обґрунтувати феномен емпатії як одного з компонентів психологічної культури курсантів, що здійснює визначальний вплив на особистість майбутнього фахівця у стресогенних професійних умовах. Стаття містить аналіз теоретичних здобутків науковців у галузі психологічної культури, емоційної взаємодії, зв’язку поведінкових стратегій та емпатії. Зазначено дефініцію психологічної культури як сукупності напрацьованих конструктивних способів саморегуляції дій та емоцій, саморозвитку фахівця у професійному напрямі. Стаття містить результати емпіричних досліджень рівня розвитку емпатії курсантів, кількісні показники зв’язку емпатії, емоційно-пізнавальними властивостями особистості та її психологічною культурою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21225
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕМПАТІЯ ЯК СКЛАДОВА ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ КУРСАНТА.pdf530 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.