Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМохнар, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorДячкова, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-10-24T11:14:50Z-
dc.date.available2024-10-24T11:14:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГабітусuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21244-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню особливостей надання психологічної допомоги дітям в умовах вимушеного переїзду. Розглянуто поняття психологічної допомоги дітям, розкрито особливості психоемоційного стану та поведінки дітей, які пережили травматичний стрес, проаналізовано чинники, які сприяють соціально-психологічній адаптації дитини до середовища нової місцевості, досліджено методи психологічної допомоги дітям в умовах вимушеної еміграції та розроблено практичні рекомендації батькам щодо надання психологічної підтримки своїх дітей в умовах вимушеного переїзду. Психологічна допомога дітям спрямована на подолання їхніх гострих фобій, тривоги або депресивного настрою, а також на психопрофілактику можливих негативних психологічних наслідків травматичної ситуації. Психоемоційний стан дитини, що пережила вимушену еміграцію, можна охарактеризувати так: у дітей виникають розлади сну та харчування, загострюються хронічні хвороби; вони стають надмірно тривожними, з’являються страх розлуки або різного роду фобії; залежно від типу темпераменту або стають агресивними/ворожими, або мовчазними, сентиментальними (плаксивими). Без належного психологічного втручання симптоми гострого психоемоційного стресу можуть перейти в хронічну форму, що в результаті призводить до ПТСР. Чинниками, що полегшують адаптацію дитини до нового місця, є: наявність поряд дорослого, який є стабільною спокійною фігурою в житті дитини; психологічна підтримка батьків за допомогою бесід, тілесного контакту; відновлення постійного режиму та ритму життя дитини; неупереджене позитивне ставлення колективу у новій школі/садочку; інформування батьків та дітей щодо облаштування на новому місці; створення нових традицій, що пов’язані з новим місцемuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseries49;-
dc.subjectпсихологічна допомога, психічна травма, травматичний стрес, травматична подія, вимушена еміграція.uk_UA
dc.titleПсихологічна допомога дітям в умовах вимушеної еміграціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 (2).pdf180,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.