Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлазирін, Іван Дмитрович-
dc.contributor.authorАрхипенко, Володимир Олексійович-
dc.contributor.authorШаріпова, Дарія Сергіївна-
dc.contributor.authorЮрченко, Владислав-
dc.date.accessioned2024-10-27T20:00:02Z-
dc.date.available2024-10-27T20:00:02Z-
dc.date.issued2021-04-09-
dc.identifier.citationТеорія і практика гасіння пожеж та ліквідації надзвичайних ситуацій: Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференціїuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21311-
dc.description.abstractУ результаті проведених досліджень встановлено, що Морфосоматичний розвиток курсантів можна вважати в 17 років вже близьким до дефінітивних значень. Виходячи з результатів дослідження можна відмітити, що відбувається вибіркове пристосування до переважаючих різновидів навчальної діяльності. Для більш поступової загальної адаптації курсантів в процесі становлення їх як фахівців, слід упорядкувати навчальні плани у відношенні до рівномірного розподілу фізичних та розумових навантажень від І до ІV курсу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ Україниuk_UA
dc.subjectрозвиток курсантівuk_UA
dc.subjectморфосоматичний розвитокuk_UA
dc.titleВплив умов навчання на морфосоматичний та психологічний розвиток курсантів.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив умов навчання 08-09.04.21-128-129.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.