Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21318
Назва: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Панімаш, Юлія Вікторівна |
Ключові слова: | педагогічні умови, засоби інтерактивного навчання, фахівці оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, засоби інтерактивного навчання. |
Дата публікації: | 4-тра-2019 |
Серія/номер: | Серія: Педагогічні науки;№ 2 (2019): Вісник Черкаського університету. |
Короткий огляд (реферат): | У статті виокремлено та проаналізовано педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту засобами інтерактивного навчання. Представлено детальний аналіз поняття «умова», «педагогічні умови». Розкрито сутність поняття «педагогічні умови формування готовності до управлінської діяльності майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту». Досліджено організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні, дидактичні умови. Доведено, що до умов реалізації зазначеного феномена належать: розвиток ціннісних орієнтацій і аксіосфери курсантів, мотивоване їх залучення до інтеракції; організація освітнього процесу як засвоєння системних знань, умінь і навичок управлінської діяльності на основі творчої взаємодії і співпраці викладачів і курсантів, створення комфортних умов для навчання;використання у процесі навчання курсантів інтерактивних технологій, методів, технік, засобів навчання, що надають можливість моделювати типові ситуації управлінської діяльності оперативно-рятувальних підрозділів служби цивільного захисту; розробка навчально-методичного забезпечення інтерактивного навчання курсантів; забезпечення самореалізації суб’єктів освітнього процесу шляхом розкриття їх особистісного потенціалу та прояву управлінських якостей в інтерактивному навчанні. Розкрито інтерактивні методи навчання що ефективно впливають на формування готовності до управлінської діяльності. Досліджено три етапи самореалізації у фаховій підготовці курсантів в закладах вищої освіти. Встановлено що етапність процесу самореалізації майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту відкриває певні можливості застосування інтерактивного навчання та зосередження уваги на конкретних її аспектах у процесі професійної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21318 |
ISSN: | ISSN2076-586X(Print), 2524-2660(Online) |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
adminojs,+111-119.pdf | 484,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.