Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваненко, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2024-10-30T10:04:56Z-
dc.date.available2024-10-30T10:04:56Z-
dc.date.issued2024-03-11-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21408-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена стрімким розвитком інноваційних технологій, появою моделей дистанційного й змішаного навчання, що доповнюють традиційне викладання у закладах вищої освіти новими моделями організації навчання. У процесі реформування і модернізації вищої педагогічної освіти базовим складником законодавчо-нормативних і кваліфікаційних вимог до сучасного вчителя, у тому числі й фізичної культури, стає здатність навчатися упродовж життя, адаптуватися до змінних умов суспільства, отримувати знання і навички цифрової грамотності. Ці зміни активізувалися у зв’язку з установленням карантинних обмежень в умовах пандемії COVID-19 та введенням воєнного стану в Україні. Тому професійно-педагогічна діяльність сьогодні вимагає від майбутнього фахівця фізичної культури послідовних дій, певної логіки мислення у новий і складний для України воєнний час реорганізації діяльності вищої школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпроцес змішаного навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителівuk_UA
dc.titleФормування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі змішаного навчання.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Без названия

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація_Іваненко.pdf8,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.