Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21453
Назва: Педагогічна діагностика формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання.
Автори: Іваненко, Олександр Олександрович
Ключові слова: педагогічна діагностика
готовність до професійної діяльності
змішане навчання
майбутні вчителі фізичної культури
експериментальна програма
діагностичний інструментарій
Дата публікації: 2023
Видавництво: Львівська область, Дрогобич, вул. Івана Франка, 24Тел., +38 (068) 502-45-49; е-mail: molodirynok@gmail.com; веб-сайт: http://mir.dspu.edu.ua
Бібліографічний опис: Молодь і ринок. Вип 8(216). (2023.) С. 139-144.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто педагогічну діагностику як певну процедуру вимірювання, що використовується в освітньому процесі як особливий вид діяльності педагога з виявлення певного стану розвитку досліджуваного феномена; систему методів, спеціально розроблених технологій і методик, тестових завдань, що уможливлюють діагностувати причини різних недоліків. Доведено, що не завжди наявний діагностичний інструментарій дає змогу повною мірою створити повноцінну діагностичну методику дослідження певного процесу чи явища. Зазначається, що сучасні науковці розробляють власні тести й анкети проведених досліджень, особливо в галузі когнітивної й операційно-діяльнісної сфері розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21453
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ.pdf554,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.