Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваненко, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorНесен, Ангеліна-
dc.date.accessioned2024-10-30T12:38:22Z-
dc.date.available2024-10-30T12:38:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationScientia et Societus. Vol. 3. С. 33-41. DOI: 10.31470/2786-6327/2023/3/33-40.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-6319 (print) / ISSN 2786-6327 (online)-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21458-
dc.description.abstractУ статті розглянуто змішане навчання, що виступає підходом, педагогічною й технологічною моделлю, а також методикою, що разом із інформаційними технологіями забезпечує взаємодію між студентами та викладачами в аудиторії. З’ясовано, що змішане навчання складається із трьох етапів: дистанційного вивчення, освоєння практичних аспектів у формі денних занять та підсумкового контролю. Охарактеризовано найбільш поширені моделі змішаного навчання: «Face-to-Face Driver», «Rotation», «Flex», «Online Lab», «Self-blend», «Online Driver». Доведено, що означені моделі змішаного навчання є класичними, котрі обмежено використовуються у чистому вигляді та зазвичай комбінуються із іншими. Означений перелік не є єдиним, а класифікація – досить умовна. Важливими є базові підходи до реалізації конкретної моделі змішаного навчання, а специфіка кожної дисципліни та індивідуальні вподобання викладачів створюють передумови до формування власних ефективних моделей змішаного навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПереяславський університет імені Григорія Сковородиuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectгібридне навчанняuk_UA
dc.subjectзарубіжний досвідuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.titleМіжнародний досвід змішаного навчання здобувачів вищої освіти.uk_UA
dc.title.alternativeINTERNATIONAL EXPERIENCE OF BLENDED LEARNING OF HIGHER EDUCATION STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MIZNARODNIJ_DOSVID_ZMISANOGO_NAVCANNA_ZDOBUVACIV_V.pdf164,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.