Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21458
Title: Міжнародний досвід змішаного навчання здобувачів вищої освіти.
Other Titles: INTERNATIONAL EXPERIENCE OF BLENDED LEARNING OF HIGHER EDUCATION STUDENTS
Authors: Іваненко, Олександр Олександрович
Несен, Ангеліна
Keywords: змішане навчання
гібридне навчання
зарубіжний досвід
модель
стратегії
онлайн-навчання
здобувачі вищої освіти
Issue Date: 2023
Publisher: Переяславський університет імені Григорія Сковороди
Citation: Scientia et Societus. Vol. 3. С. 33-41. DOI: 10.31470/2786-6327/2023/3/33-40.
Abstract: У статті розглянуто змішане навчання, що виступає підходом, педагогічною й технологічною моделлю, а також методикою, що разом із інформаційними технологіями забезпечує взаємодію між студентами та викладачами в аудиторії. З’ясовано, що змішане навчання складається із трьох етапів: дистанційного вивчення, освоєння практичних аспектів у формі денних занять та підсумкового контролю. Охарактеризовано найбільш поширені моделі змішаного навчання: «Face-to-Face Driver», «Rotation», «Flex», «Online Lab», «Self-blend», «Online Driver». Доведено, що означені моделі змішаного навчання є класичними, котрі обмежено використовуються у чистому вигляді та зазвичай комбінуються із іншими. Означений перелік не є єдиним, а класифікація – досить умовна. Важливими є базові підходи до реалізації конкретної моделі змішаного навчання, а специфіка кожної дисципліни та індивідуальні вподобання викладачів створюють передумови до формування власних ефективних моделей змішаного навчання.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21458
ISSN: ISSN 2786-6319 (print) / ISSN 2786-6327 (online)
Appears in Collections:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MIZNARODNIJ_DOSVID_ZMISANOGO_NAVCANNA_ZDOBUVACIV_V.pdf164,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.