Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21458
Title: | Міжнародний досвід змішаного навчання здобувачів вищої освіти. |
Other Titles: | INTERNATIONAL EXPERIENCE OF BLENDED LEARNING OF HIGHER EDUCATION STUDENTS |
Authors: | Іваненко, Олександр Олександрович Несен, Ангеліна |
Keywords: | змішане навчання гібридне навчання зарубіжний досвід модель стратегії онлайн-навчання здобувачі вищої освіти |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Переяславський університет імені Григорія Сковороди |
Citation: | Scientia et Societus. Vol. 3. С. 33-41. DOI: 10.31470/2786-6327/2023/3/33-40. |
Abstract: | У статті розглянуто змішане навчання, що виступає підходом, педагогічною й технологічною моделлю, а також методикою, що разом із інформаційними технологіями забезпечує взаємодію між студентами та викладачами в аудиторії. З’ясовано, що змішане навчання складається із трьох етапів: дистанційного вивчення, освоєння практичних аспектів у формі денних занять та підсумкового контролю. Охарактеризовано найбільш поширені моделі змішаного навчання: «Face-to-Face Driver», «Rotation», «Flex», «Online Lab», «Self-blend», «Online Driver». Доведено, що означені моделі змішаного навчання є класичними, котрі обмежено використовуються у чистому вигляді та зазвичай комбінуються із іншими. Означений перелік не є єдиним, а класифікація – досить умовна. Важливими є базові підходи до реалізації конкретної моделі змішаного навчання, а специфіка кожної дисципліни та індивідуальні вподобання викладачів створюють передумови до формування власних ефективних моделей змішаного навчання. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21458 |
ISSN: | ISSN 2786-6319 (print) / ISSN 2786-6327 (online) |
Appears in Collections: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MIZNARODNIJ_DOSVID_ZMISANOGO_NAVCANNA_ZDOBUVACIV_V.pdf | 164,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.