Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолок, Ігор-
dc.date.accessioned2024-11-01T09:21:57Z-
dc.date.available2024-11-01T09:21:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник Національної академії Державної прикордонної служби Україниuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21636-
dc.description.abstractПитання формування психолого-педагогічної компетентності військового фахівця оперативно-тактичного рівня підготовки у сучасних умовах постає дуже актуально. Це обумовлено новими завданнями реалізації кадрової політики, пов’язаними з переходом Збройних Сил України до комплектування військовослужбовцями, які проходять військову службу за контрактом, а також загальним підвищенням освітньо-кваліфікаційних вимог до військових фахівців і рівня їх компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницькогоuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectпсихолого-педагогічна компетентністьuk_UA
dc.titleФормування психолого-педагогічної компетентності військових фахівців оперативно-тактичного рівня підготовки: проблема визначенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідний центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vnadps_2012_3_25_merged.pdfФормування психолого-педагогічної компетентності військових фахівців оперативно-тактичного рівня підготовки: проблема визначення1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.