Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21636| Назва: | Формування психолого-педагогічної компетентності військових фахівців оперативно-тактичного рівня підготовки: проблема визначення |
| Автори: | Толок, Ігор |
| Ключові слова: | психолого-педагогічна компетентність |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
| Бібліографічний опис: | Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України |
| Серія/номер: | ;3 |
| Короткий огляд (реферат): | Питання формування психолого-педагогічної компетентності військового фахівця оперативно-тактичного рівня підготовки у сучасних умовах постає дуже актуально. Це обумовлено новими завданнями реалізації кадрової політики, пов’язаними з переходом Збройних Сил України до комплектування військовослужбовцями, які проходять військову службу за контрактом, а також загальним підвищенням освітньо-кваліфікаційних вимог до військових фахівців і рівня їх компетентності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21636 |
| Розташовується у зібраннях: | Науково-дослідний центр |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Vnadps_2012_3_25_merged.pdf | Формування психолого-педагогічної компетентності військових фахівців оперативно-тактичного рівня підготовки: проблема визначення | 1,55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


