Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21636
Назва: Формування психолого-педагогічної компетентності військових фахівців оперативно-тактичного рівня підготовки: проблема визначення
Автори: Толок, Ігор
Ключові слова: психолого-педагогічна компетентність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Бібліографічний опис: Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України
Серія/номер: ;3
Короткий огляд (реферат): Питання формування психолого-педагогічної компетентності військового фахівця оперативно-тактичного рівня підготовки у сучасних умовах постає дуже актуально. Це обумовлено новими завданнями реалізації кадрової політики, пов’язаними з переходом Збройних Сил України до комплектування військовослужбовцями, які проходять військову службу за контрактом, а також загальним підвищенням освітньо-кваліфікаційних вимог до військових фахівців і рівня їх компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21636
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідний центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vnadps_2012_3_25_merged.pdfФормування психолого-педагогічної компетентності військових фахівців оперативно-тактичного рівня підготовки: проблема визначення1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.