Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолок, Ігор-
dc.date.accessioned2024-11-01T09:51:53Z-
dc.date.available2024-11-01T09:51:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21640-
dc.description.abstractПерехід до професійної армії потребує нових підходів до підготовки майбутніх магістрів військового управління з метою підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної компетентності, практичної підготовленості до вирішення складних військово-професійних завдань. Результати аналізу відгуків із військ про проходження служби офіцерами з оперативно-тактичним рівнем підготовки протягом першого року після випуску засвідчують недостатню психолого-педагогічну підготовленість до навчання та виховання підлеглих. Усе це змушує звернути особливу увагу на розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна компетентністьuk_UA
dc.titleРозвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідний центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Толок_І_В-dis.doc.pdfРозвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти2,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.