Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21640
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Толок, Ігор | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-01T09:51:53Z | - |
dc.date.available | 2024-11-01T09:51:53Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21640 | - |
dc.description.abstract | Перехід до професійної армії потребує нових підходів до підготовки майбутніх магістрів військового управління з метою підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної компетентності, практичної підготовленості до вирішення складних військово-професійних завдань. Результати аналізу відгуків із військ про проходження служби офіцерами з оперативно-тактичним рівнем підготовки протягом першого року після випуску засвідчують недостатню психолого-педагогічну підготовленість до навчання та виховання підлеглих. Усе це змушує звернути особливу увагу на розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна компетентність | uk_UA |
dc.title | Розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науково-дослідний центр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Толок_І_В-dis.doc.pdf | Розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти | 2,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.