Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21640
Назва: Розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти
Автори: Толок, Ігор
Ключові слова: психолого-педагогічна компетентність
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Перехід до професійної армії потребує нових підходів до підготовки майбутніх магістрів військового управління з метою підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної компетентності, практичної підготовленості до вирішення складних військово-професійних завдань. Результати аналізу відгуків із військ про проходження служби офіцерами з оперативно-тактичним рівнем підготовки протягом першого року після випуску засвідчують недостатню психолого-педагогічну підготовленість до навчання та виховання підлеглих. Усе це змушує звернути особливу увагу на розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21640
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідний центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Толок_І_В-dis.doc.pdfРозвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти2,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.