Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21640| Назва: | Розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти |
| Автори: | Толок, Ігор |
| Ключові слова: | психолого-педагогічна компетентність |
| Дата публікації: | 2013 |
| Короткий огляд (реферат): | Перехід до професійної армії потребує нових підходів до підготовки майбутніх магістрів військового управління з метою підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної компетентності, практичної підготовленості до вирішення складних військово-професійних завдань. Результати аналізу відгуків із військ про проходження служби офіцерами з оперативно-тактичним рівнем підготовки протягом першого року після випуску засвідчують недостатню психолого-педагогічну підготовленість до навчання та виховання підлеглих. Усе це змушує звернути особливу увагу на розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21640 |
| Розташовується у зібраннях: | Науково-дослідний центр |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Толок_І_В-dis.doc.pdf | Розвиток психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти | 2,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


