Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Оксана Алімівна-
dc.contributor.authorНенько, Юлія Петрівна-
dc.date.accessioned2024-11-05T17:25:59Z-
dc.date.available2024-11-05T17:25:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationhttps://oip-journal.org/index.php/oip/article/view/347uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22001-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування мотивації вивчення іноземної мови у профільних вищих закладах освіти ДСНС України. Проведений аналіз публікацій, присвячених проблемі мотивації, її видів та різних аспектів проблеми формування навчальної мотивації під час вивчення іноземних мов. Представлені результати опитування здобувачів вищої освіти І курсу різних спеціальностей Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України стосовно мотивів вивчення іноземної мови та основних труднощів, які виникають під час цього процесу. Зроблений висновок, що складна проблема підвищення мотивації вирішується комплексно, з акцентом на зміст навчання, методику викладання мови та психологічну складову навчання. Авторами підкреслюється роль викладача, його особистості та професійної підготовки, володіння ним сучасними методами навчання іноземним мовам. Враховуючи дефіцит часу на вивчення іноземних мов у профільних закладах ДСНС України, звертається особлива увага на зміст навчання та вибір навчального матеріалу, беручи до уваги індивідуальні та професійні інтереси здобувачів вищої освіти. Авторами виокремлені такі методи інноваційної навчальної діяльності як освітні платформи та інтерактивні програми, які можна використовувати з метою урізноманітнення процесу навчання, адаптації навчальних матеріалів до рівня знань студентів та курсантів, надання персоналізованих завдань та підбору оптимальних методів навчання. Авторами наголошується необхідність враховувати психологічну складову процесу опановування іноземної мови, формування позитивного ставлення до навчальної дисципліни та нівелювання минулого негативного досвіду. На основі аналізу результатів опитування надані рекомендації стосовно формування позитивної мотивації вивчення іноземної мови в немовних вищих закладах освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСуми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка]uk_UA
dc.subjectмотивація, іноземна мова, навчальний процес, зміст навчання, методи викладання, професійна підготовка викладачаuk_UA
dc.titleШляхи формування мотивації вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти ДСНС Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024-OIP-v12i5+-+Ivashchenko,Nenko.pdf397,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.