Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22001
Title: | Шляхи формування мотивації вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти ДСНС України |
Authors: | Іващенко, Оксана Алімівна Ненько, Юлія Петрівна |
Keywords: | мотивація, іноземна мова, навчальний процес, зміст навчання, методи викладання, професійна підготовка викладача |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка] |
Citation: | https://oip-journal.org/index.php/oip/article/view/347 |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі формування мотивації вивчення іноземної мови у профільних вищих закладах освіти ДСНС України. Проведений аналіз публікацій, присвячених проблемі мотивації, її видів та різних аспектів проблеми формування навчальної мотивації під час вивчення іноземних мов. Представлені результати опитування здобувачів вищої освіти І курсу різних спеціальностей Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України стосовно мотивів вивчення іноземної мови та основних труднощів, які виникають під час цього процесу. Зроблений висновок, що складна проблема підвищення мотивації вирішується комплексно, з акцентом на зміст навчання, методику викладання мови та психологічну складову навчання. Авторами підкреслюється роль викладача, його особистості та професійної підготовки, володіння ним сучасними методами навчання іноземним мовам. Враховуючи дефіцит часу на вивчення іноземних мов у профільних закладах ДСНС України, звертається особлива увага на зміст навчання та вибір навчального матеріалу, беручи до уваги індивідуальні та професійні інтереси здобувачів вищої освіти. Авторами виокремлені такі методи інноваційної навчальної діяльності як освітні платформи та інтерактивні програми, які можна використовувати з метою урізноманітнення процесу навчання, адаптації навчальних матеріалів до рівня знань студентів та курсантів, надання персоналізованих завдань та підбору оптимальних методів навчання. Авторами наголошується необхідність враховувати психологічну складову процесу опановування іноземної мови, формування позитивного ставлення до навчальної дисципліни та нівелювання минулого негативного досвіду. На основі аналізу результатів опитування надані рекомендації стосовно формування позитивної мотивації вивчення іноземної мови в немовних вищих закладах освіти. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22001 |
Appears in Collections: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2024-OIP-v12i5+-+Ivashchenko,Nenko.pdf | 397,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.