Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНенько, Юлія Петрівна-
dc.contributor.authorІващенко, Оксана Алімівна-
dc.date.accessioned2024-11-05T17:53:25Z-
dc.date.available2024-11-05T17:53:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationhttps://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3928/4191uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22005-
dc.description.abstractМетою статті є обґрунтування шляхів професій-ного саморозвитку викладача. Доведено, що профе-сійний розвиток є складним процесом, що передбачає поглиблення та розвиток знань, вмінь, навичок та професійних здібностей. Проаналізовано сучасний стан проблеми професійного саморозвитку педагогіч-них працівників в контексті реформування системи освіти в нашій країні. Виділено фактори, що негати-вно впливають на прагнення викладача закладу ви-щої освіти до професійного саморозвитку. Останній представлено як процес змін таких компонентів: мотиваційно-цільового, когнітивного, емоційно-вольового, конструктивно-діяльнісного, рефлексивного та ефективного. Висвітлено основні інформативні характеристики, що визначають напрямок та ди-наміку саморозвитку викладача: ціннісні орієнтації, особистіснізначення, самооцінка, мотиваційно-вольові компоненти, цілепокладання тощо.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпедагог;професійний саморозви-ток;заклад вищої освіти.uk_UA
dc.titleThe problem of professional development of a teacher in modern education systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
adminojs,+16_НЕНЬКО.pdf242,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.