Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22005
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ненько, Юлія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Іващенко, Оксана Алімівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T17:53:25Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T17:53:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3928/4191 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22005 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є обґрунтування шляхів професій-ного саморозвитку викладача. Доведено, що профе-сійний розвиток є складним процесом, що передбачає поглиблення та розвиток знань, вмінь, навичок та професійних здібностей. Проаналізовано сучасний стан проблеми професійного саморозвитку педагогіч-них працівників в контексті реформування системи освіти в нашій країні. Виділено фактори, що негати-вно впливають на прагнення викладача закладу ви-щої освіти до професійного саморозвитку. Останній представлено як процес змін таких компонентів: мотиваційно-цільового, когнітивного, емоційно-вольового, конструктивно-діяльнісного, рефлексивного та ефективного. Висвітлено основні інформативні характеристики, що визначають напрямок та ди-наміку саморозвитку викладача: ціннісні орієнтації, особистіснізначення, самооцінка, мотиваційно-вольові компоненти, цілепокладання тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | педагог;професійний саморозви-ток;заклад вищої освіти. | uk_UA |
dc.title | The problem of professional development of a teacher in modern education system | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
adminojs,+16_НЕНЬКО.pdf | 242,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.