Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22005
Title: | The problem of professional development of a teacher in modern education system |
Authors: | Ненько, Юлія Петрівна Іващенко, Оксана Алімівна |
Keywords: | педагог;професійний саморозви-ток;заклад вищої освіти. |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3928/4191 |
Abstract: | Метою статті є обґрунтування шляхів професій-ного саморозвитку викладача. Доведено, що профе-сійний розвиток є складним процесом, що передбачає поглиблення та розвиток знань, вмінь, навичок та професійних здібностей. Проаналізовано сучасний стан проблеми професійного саморозвитку педагогіч-них працівників в контексті реформування системи освіти в нашій країні. Виділено фактори, що негати-вно впливають на прагнення викладача закладу ви-щої освіти до професійного саморозвитку. Останній представлено як процес змін таких компонентів: мотиваційно-цільового, когнітивного, емоційно-вольового, конструктивно-діяльнісного, рефлексивного та ефективного. Висвітлено основні інформативні характеристики, що визначають напрямок та ди-наміку саморозвитку викладача: ціннісні орієнтації, особистіснізначення, самооцінка, мотиваційно-вольові компоненти, цілепокладання тощо. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22005 |
Appears in Collections: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
adminojs,+16_НЕНЬКО.pdf | 242,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.