Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22298
Назва: ВПЛИВ НАУКОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ФОРМУВАННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
Інші назви: ВПЛИВ НАУКОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ФОРМУВАННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА. Наука в соціокультурному розвитку людства: історичне становлення і сучасний стан: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції молодих вчених. ‒ Х.: Національний університет цивільного захисту України, 2024. ‒ 314 с.
Автори: Маюк, Антон
Гонтаренко, Людмила Олександрівна
Ключові слова: наукові комунікації, ментальне здоровья, соціальні та психологічні аспекти
Дата публікації: лис-2024
Видавництво: Х.: Національний університет цивільного захисту України, 2024.
Бібліографічний опис: Наука в соціокультурному розвитку людства: історичне становлення і сучасний стан: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції молодих вчених. ‒ Х.: Національний університет цивільного захисту України, 2024. ‒ 314 с.
Короткий огляд (реферат): В епоху інформаційних технологій і соціальних мереж питання популяризації науки набуває особливої гостроти. Молодь, як найбільш активна частина суспільства в цифровому просторі, відіграє ключову роль у цьому процесі. Ця тема дозволяє розглянути проблему з різних сторін, включаючи соціологічний, психологічний та технологічний аспекти. Вона дозволяє не лише підвищити рівень наукової грамотності населення, а й стимулювати інтерес до наукової діяльності серед молоді. Результати дослідження можуть бути використані для розробки ефективних стратегій популяризації науки в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22298
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.11.2024 Маюк, Гонтаренко.pdf344,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.