Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоренко, Яніна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-12-01T15:46:38Z-
dc.date.available2024-12-01T15:46:38Z-
dc.date.issued2020-12-31-
dc.identifier.citationТеоретична і дидактична філологія: збірник наукових працьuk_UA
dc.identifier.issn2309-1517(Print)-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22803-
dc.descriptionФедоренко Я. А. Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр. // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав (Київська обл..): Домбровська Я.М. 2020. Випуск 32. – С.110 – 117uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу процесу формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016–2020 рр. На основі дослідження широкого кола джерел, автором встановлено, що випускник Нової української школи, насамперед повинен стати всебічно розвинутою особистістю, здатною до критичного мислення, інноватором, що може змінювати навколишній світ та патріотом з чіткою світоглядною позицією. З огляду на дане твердження, актуальним стає питання мотивації до навчання, оскільки досягти стійкого позитивного результату можуть тільки учні із стійкою мотивацією.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія "Педвгогіка";Випуск 32-
dc.subjectМотивація, особистісно-орієнтоване навчання, освітні інновації, учень, умотивований педагогuk_UA
dc.titleФормування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 ррuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32 педагогіка (Федоренко).pdfФедоренко Я. А. Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр. // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав (Київська обл..): Домбровська Я.М. 2020. Випуск 32. – С.110 – 1173,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.