Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22803
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федоренко, Яніна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-01T15:46:38Z | - |
dc.date.available | 2024-12-01T15:46:38Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-31 | - |
dc.identifier.citation | Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-1517(Print) | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22803 | - |
dc.description | Федоренко Я. А. Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр. // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав (Київська обл..): Домбровська Я.М. 2020. Випуск 32. – С.110 – 117 | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу процесу формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016–2020 рр. На основі дослідження широкого кола джерел, автором встановлено, що випускник Нової української школи, насамперед повинен стати всебічно розвинутою особистістю, здатною до критичного мислення, інноватором, що може змінювати навколишній світ та патріотом з чіткою світоглядною позицією. З огляду на дане твердження, актуальним стає питання мотивації до навчання, оскільки досягти стійкого позитивного результату можуть тільки учні із стійкою мотивацією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Серія "Педвгогіка";Випуск 32 | - |
dc.subject | Мотивація, особистісно-орієнтоване навчання, освітні інновації, учень, умотивований педагог | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32 педагогіка (Федоренко).pdf | Федоренко Я. А. Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр. // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав (Київська обл..): Домбровська Я.М. 2020. Випуск 32. – С.110 – 117 | 3,79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.