Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22803
Title: Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр
Authors: Федоренко, Яніна Анатоліївна
Keywords: Мотивація, особистісно-орієнтоване навчання, освітні інновації, учень, умотивований педагог
Issue Date: 31-Dec-2020
Publisher: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Citation: Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць
Series/Report no.: Серія "Педвгогіка";Випуск 32
Abstract: Статтю присвячено аналізу процесу формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016–2020 рр. На основі дослідження широкого кола джерел, автором встановлено, що випускник Нової української школи, насамперед повинен стати всебічно розвинутою особистістю, здатною до критичного мислення, інноватором, що може змінювати навколишній світ та патріотом з чіткою світоглядною позицією. З огляду на дане твердження, актуальним стає питання мотивації до навчання, оскільки досягти стійкого позитивного результату можуть тільки учні із стійкою мотивацією.
Description: Федоренко Я. А. Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр. // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав (Київська обл..): Домбровська Я.М. 2020. Випуск 32. – С.110 – 117
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22803
ISSN: 2309-1517(Print)
Appears in Collections:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32 педагогіка (Федоренко).pdfФедоренко Я. А. Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр. // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав (Київська обл..): Домбровська Я.М. 2020. Випуск 32. – С.110 – 1173,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.