Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22803
Назва: | Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр |
Автори: | Федоренко, Яніна Анатоліївна |
Ключові слова: | Мотивація, особистісно-орієнтоване навчання, освітні інновації, учень, умотивований педагог |
Дата публікації: | 31-гру-2020 |
Видавництво: | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |
Бібліографічний опис: | Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць |
Серія/номер: | Серія "Педвгогіка";Випуск 32 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено аналізу процесу формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016–2020 рр. На основі дослідження широкого кола джерел, автором встановлено, що випускник Нової української школи, насамперед повинен стати всебічно розвинутою особистістю, здатною до критичного мислення, інноватором, що може змінювати навколишній світ та патріотом з чіткою світоглядною позицією. З огляду на дане твердження, актуальним стає питання мотивації до навчання, оскільки досягти стійкого позитивного результату можуть тільки учні із стійкою мотивацією. |
Опис: | Федоренко Я. А. Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр. // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав (Київська обл..): Домбровська Я.М. 2020. Випуск 32. – С.110 – 117 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22803 |
ISSN: | 2309-1517(Print) |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32 педагогіка (Федоренко).pdf | Федоренко Я. А. Формування мотивації учнів до навчальної діяльності у контексті трансформацій освітнього сектору в 2016 – 2020 рр. // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав (Київська обл..): Домбровська Я.М. 2020. Випуск 32. – С.110 – 117 | 3,79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.