Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтарова, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-19T15:05:44Z-
dc.date.available2017-06-19T15:05:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГуманітарні науки та освіта у ХХ ст. : Матеріали VII Міжнародних читань пам’яті Михайла Матусовського — Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 квітня 2014 р.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2308-
dc.description.abstractУ студії проаналізовано й систематизовано цінності, до яких апелюють творці сучасної української комерційної реклами.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во Луганської державної академії культури і мистецтвru_RU
dc.subjectМіф, рекламне повідомлення, цінністьru_RU
dc.titleКонцепт «цінність» у сучасному українському рекламному міфіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Starova O._The concept of value in the modern Ukrainian advertising myth.pdf420,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.