Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2308
Title: Концепт «цінність» у сучасному українському рекламному міфі
Authors: Старова, Олена Олександрівна
Keywords: Міф, рекламне повідомлення, цінність
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во Луганської державної академії культури і мистецтв
Citation: Гуманітарні науки та освіта у ХХ ст. : Матеріали VII Міжнародних читань пам’яті Михайла Матусовського — Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 квітня 2014 р.).
Abstract: У студії проаналізовано й систематизовано цінності, до яких апелюють творці сучасної української комерційної реклами.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2308
Appears in Collections:Кафедра мовної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Starova O._The concept of value in the modern Ukrainian advertising myth.pdf420,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.