Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2308
Назва: Концепт «цінність» у сучасному українському рекламному міфі
Автори: Старова, Олена Олександрівна
Ключові слова: Міф, рекламне повідомлення, цінність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вид-во Луганської державної академії культури і мистецтв
Бібліографічний опис: Гуманітарні науки та освіта у ХХ ст. : Матеріали VII Міжнародних читань пам’яті Михайла Матусовського — Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 квітня 2014 р.).
Короткий огляд (реферат): У студії проаналізовано й систематизовано цінності, до яких апелюють творці сучасної української комерційної реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2308
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Starova O._The concept of value in the modern Ukrainian advertising myth.pdf420,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.