Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23100
Title: Актуальні кейси з академічної доброчесності: навчальний посібник
Authors: Кришталь, Аліна Олександрівна
Keywords: академічна доброчесність
academic integrity
Issue Date: 2023
Publisher: ЧІПБ
Series/Report no.: ;протокол №1 від 1 вересня 2023 року
Abstract: Навчальний посібник «Актуальні кейси з академічної доброчесності» містить добірку кейсів з питань академічної доброчесності, що є найбільш поширеними у галузі вищої освіти. Тематика запропонованих кейсів відповідає силабусу навчальної дисципліни «Академічна доброчесність» і відображає морально-етичні й нормативно-правові аспекти академічної доброчесності. Значна увага зосереджена на розборі різноманітних ситуацій, де має місце порушення академічної доброчесності, їхньому аналізі та апелюванні до власного досвіду, пошуку відповідей на питання у законодавчій базі і подальшому представленні можливого рішення проблеми. У посібнику також подані запитання для самоперевірки, перелік тем до самостійного опрацювання, термінологічний словник і список рекомендованої літератури. Дотримання академічної доброчесності у закладі вищої освіти є передумовою формування висококомпетентних і конкурентоспроможних фахівців, здатних у майбутньому виконувати професійні обв’язки на належному рівні, та забезпечити довіру до результатів навчання й наукової (творчої) діяльності.
Description: Кришталь А. О. Актуальні кейси з академічної доброчесності: навчальний посібник. Черкаси: ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2023. 75 с.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23100
ISSN: УДК 378 К 82
Appears in Collections:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КриштальА.О._академ.доброч._кейси.pdfКришталь А. О. Актуальні кейси з академічної доброчесності: навчальний посібник. Черкаси: ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2023. 75 с.1,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.