Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23340
Назва: | Формування мотивації вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей |
Автори: | Міненко, Олеся Василівна Крічкер, Ольга Юхимівна Єремеєва, Наталія Федорівна |
Ключові слова: | формування мотивації англійська мова |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Закарпатські філологічні студії. Журнал наукових праць № 30. Ужгородський національний університет, 2023. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі підвищення мотивації як умови підготовки лінгвокомпетентного спеціаліста сьогодення. З’ясовано фактори та умови формування мотивації до вивчення мови. Показано можливість створення мотивації як бажання виконувати певне завдання. У статті проаналізовано феномен мотивації щодо іноземних мов як об’єкт педагогічного дослідження на прикладі студентів немовних спеціальностей. Представлені різні визначення мотивації, структура та взаємозв’язок з процесом навчання. Досліджено можливі мотиви щодо іноземної мови. Розглянуто питання формування професійних мотивів студентів, а також особливості мотиваційного забезпечення навчальної діяльності студента. Основна увага приділяється ролі іноземної мови, її мотиваційного забезпечення та дидактичних умов реалізації даного об’єкта педагогічного вибору на матеріалі навчання іноземної мови. Обґрунтовано ідею про те, що мотивацію як найважливішу пружину процесу оволодіння іноземною мовою, забезпечує його результативність, а оскільки мотивацію називають стороною суб’єктивного світу учня, вона визначається його власними спонуканнями і уявленнями, усвідомлюваними їм потребами. Автор доходить висновку, що вчитель може лише опосередковано вплинути неї, створюючи причини і формуючи підстави, в основі яких в учнів з’являється особиста зацікавленість у роботі. Акцентовано увагу на тому, що вчитель повинен уявляти весь арсенал мотиваційних засобів, всі типи і підтипи мотивації та його резерви. Було виявлено загальну структуру мотивації та простежено домінуючий основний мотив, що визначає навчальну діяльність та формування відносин до неї. Це пізнавальний мотив, тому що в його основі закладено постійне прагнення пізнання; а також має зв’язок з змістовною та організаційною стороною самої навчальної діяльності. Проаналізовано, що з метою збереження інтересу до навчальної дисципліни, викладач іноземних мов повинен розвивати у студентів внутрішні мотиви. Тому, перед учителем виникає ціла низка завдань, основні з яких полягають у використанні міжособистісних відносин та створенні емоційного благополуччя, що у свою чергу забезпечить підвищення ефективності навчання іншомовному спілкуванню. У статті узагальнено науковий матеріал про систему навчання іноземних мов як іншомовній культурі та підкреслені важливі засоби підтримки мотивації до пізнавальної, розвиваючої та виховної діяльності, що зрештою викликає у студента комунікативну мотивацію, що вивчає іноземні мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23340 |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.pdf | 397,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.