Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23479
Title: CУТНІСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ЯК ОБ’ЄКТУ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
Other Titles: ESSENTIAL CHARACTERISTICS OF THE HOSPITALITY SECTOR AS AN OBJECT OF PUBLIC ADMINISTRATION
Authors: Нестерук, А.А.
Keywords: сфера гостинності
сфера послуг
індустрія туризму
публічне управління
стратегія розвитку
механізми публічного управління
Issue Date: 2024
Publisher: НУЦЗУ
Citation: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Series/Report no.: 2(21)2024;
Abstract: Наукова стаття присвячена дослідженню сутнісної характеристики сфери гостинності як об’єкту публічного управління. Під час дослідження проведено науково-теоретичне обґрунтування генезису сфери гостинності, систематизовано зарубіжні та вітчизняні авторські підходи до її тлумачення та опису її структурних складових. Акцентовано увагу на основних чинниках становлення та розвитку сфери гостинності, серед яких виокремлено: політичні, економічні, культурні, соціальні, історичні, природно-ресурсні та науково-технічні. Розглянуто предмет дослідження з точки зору певної управлінської системи, яка має свої ознаки політичного, правового, організаційно-управлінського, соціальноекономічного, інформаційного, методологічного характеру та вимагає відповідного реагування на мінливе зовнішнє та внутрішнє середовище, що формує різні умови її функціонування. Обґрунтовано, що проблемні питання розвитку сфери гостинності можуть бути позитивно вирішені за рахунок ефективності публічного управління в контексті державного реформування, розробки програм та стратегій сталого соціально-економічного розвитку, а також визначення основних векторів піднесення сфери гостинності та індустрії туризму України, окреслення першочергових завдань задля зменшення наслідків кризи, спричиненої військовим станом, та розбудови багатостороннього партнерства на міжнародному, національному, регіональному та місцевому рівнях.
Description: The scientific article is devoted to the study of the essential characteristics of the hospitality sector as an object of public administration. During the study, a scientific and theoretical substantiation of the genesis of the hospitality sector was carried out, foreign and domestic author's approaches to its interpretation and description of its structural components were systematized. Attention is focused on the main factors of the formation and development of the hospitality sector, among which the following are distinguished: political, economic, cultural, social, historical, natural resource and scientific and technical. The subject of the study is considered from the point of view of a certain management system, which has its own features of a political, legal, organizational and managerial, socio-economic, informational, methodological nature and requires an appropriate response to the changing external and internal environment, which form various conditions of its functioning. It is substantiated that problematic issues of the development of the hospitality sector can be positively resolved through the effectiveness of public administration in the context of state reform, the development of programs and strategies for sustainable socio-economic development, as well as the identification of the main vectors for the rise of the hospitality sector and the tourism industry of Ukraine, the identification of priority tasks to reduce the consequences of the crisis caused by martial law, and the development of multilateral partnerships at the international, national, regional and local levels.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23479
Appears in Collections:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(21)2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesteruk.pdf555,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.