Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23485
Назва: | НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ |
Інші назви: | REGULATORY AND LEGAL FRAMEWORK OF INCLUSIVE EDUCATION IN UKRAINE: A RETROSPECTIVE ANALYSIS |
Автори: | Поступна, О.В. |
Ключові слова: | публічне управління державна політика кадрова політика інклюзивна освіта особа з особливими освітніми потребами інтегральна взаємодія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | НУЦЗУ |
Бібліографічний опис: | ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" |
Серія/номер: | 2(21)2024; |
Короткий огляд (реферат): | Негативною тенденцією сьогодення є зростання кількості осіб з особливими потребами. Станом на 2021 р. у світі налічується майже 240 млн дітей з інвалідністю. В Україні, на жаль, також відбувається щорічне зростання кількості осіб з інвалідністю. Особливо відчутним це стало на початку 2014 р. у зв’язку з початком російсько-української війни. У статті здійснено ретроспективний огляд розвитку та аналіз сучасного стану правового регулювання інклюзивної освіти в Україні та світі, що дозволило запропонувати своє бачення визначення історичних періодів та особливостей нормативно-правового забезпечення становлення та розвитку інклюзивної моделі освіти в Українській державі |
Опис: | A negative trend today is the increasing number of individuals with special needs. As of 2021, there are nearly 240 million children with disabilities worldwide. Unfortunately, Ukraine is also experiencing an annual increase in the number of people with disabilities. This trend became especially pronounced at the beginning of 2014 with the onset of the Russian-Ukrainian war. The article provides a retrospective review of the development and an analysis of the current state of the legal regulation of inclusive education in Ukraine and globally. This has enabled a proposed perspective on defining historical periods and identifying specific characteristics of the regulatory framework in establishing and advancing the inclusive education model within the Ukrainian state. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23485 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(21)2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postupna.pdf | 710,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.