Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23755
Title: АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ІГРОВИХ ВИДАХ СПОРТУ НА ОСНОВІ ЕКОНОМІЧНОЇ МОДЕЛІ РИНКОВОГО ТИПУ
Other Titles: ANALYSIS OF THE EFFICIENCY OF PUBLIC ADMINISTRATION IN SPORTS GAMES ON THE BASE OF A MARKET-TYPE ECONOMIC MODEL
Authors: Кононович, Вячеслав Генріхович
Keywords: публічне управління, економіка, спорт
public administration, economy, sport
Issue Date: 2024
Publisher: Національний університет цивільного захисту україни
Citation: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" Збірник наукових праць Випуск 2 (21)
Series/Report no.: 2 (21);
Abstract: У статті висвітлено актуальні питання розвитку спортивного менеджменту, маркетингу та економіки спорту, особливо в контексті ігрових видів спорту. Обґрунтована необхідність розробити ефективну організаційно-економічну модель управління для досягнення сталого розвитку спортивної галузі, орієнтованої на принципи ринкової економіки. У статті проведено глибокий аналіз теоретичних засад, існуючих методик і практичних аспектів організації спортивного менеджменту та маркетингу, а також особливостей функціонування економіки спорту в сучасних умовах. Запропонована модель спрямована на інституціоналізацію ринкових принципів у сфері спорту, підвищення ефективності та прозорості використання державних ресурсів, що виділяються на розвиток спорту, а також стимулювання залучення приватних інвестицій для фінансування спортивних проєктів. Основна увага приділена формуванню механізмів державно-приватного партнерства, які можуть забезпечити сталість та економічну самодостатність спортивної галузі. Дана модель дозволяє не лише оптимізувати управлінські та фінансові процеси в спортивній сфері, але й стимулювати підвищення рівня зацікавленості приватного сектору, покращення інфраструктури, розвиток кадрового потенціалу та створення нових можливостей для інтеграції спорту в економічний розвиток регіонів.
Description: The article highlights the current issues of the development of sports management, marketing and economics of sports, especially in the context of game sports. The justified need to develop an effective organizational and economic model of manage- 207 ment to achieve sustainable development of the sports industry, oriented on the principles of a market economy. The article provides an in-depth analysis of the theoretical foundations, existing methods and practical aspects of the organization of sports management and marketing, as well as the peculiarities of the functioning of the sports economy in modern conditions . The proposed model is aimed at institutionalizing market principles in the field of sports, increasing the efficiency and transparency of the use of public resources allocated for the development of sports, as well as stimulating the attraction of private investments to finance sports projects. The main attention is paid to the formation of publicprivate partnership mechanisms that can ensure sustainability and economic selfsufficiency of the sports industry. This model allows not only to optimize management and financial processes in the sports field, but also to stimulate an increase in the level of interest of the private sector, improve infrastructure, develop personnel potential, and create new opportunities for the integration of sports into the economic development of regions.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23755
ISSN: 2414-5866
2414-5858
Appears in Collections:Кафедра фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbіrnik NUCZU_2024_2_21 (1).pdf573,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.