Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23846
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скрипинець, А.В. | - |
dc.contributor.author | Саєнко, Наталія Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Григоренко, Олександр Миколайович | - |
dc.contributor.author | Афанасенко, Костянтин Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Макаренко, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-23T07:44:04Z | - |
dc.date.available | 2024-12-23T07:44:04Z | - |
dc.date.issued | 2024-03 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми надзвичайних ситуацій | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2524-0226 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23846 | - |
dc.description.abstract | Розроблено важкогорючу епоксиуретанову мастику з підвищеними вібродемпфуючими властивостями та необхідними фізико-механічними властивостями для облицювання внутрішніх металевих поверхонь рухомого складу залізничного транспорту. В якості полімерної матриці використовували епоксиуретанові сітчасті полімери. Для зниження горючості використовували вогнезахисну добавку поліфосфат амонію, для надання тиксотропних властивостей – наповнювач із гідрофобізованою поверхнею Аеросил. Як метод дослідження в’язкопружних властивостей застосовували динамічну механічну спектроскопію, за допомогою динамічного релаксометра. Вивчення в’язкопружних властивостей проводили в області ультра низьких частот 0,7–1,0 Гц, що мінімізує дію зовнішніх механічних впливів на зміну структури полімерної матриці в температурному інтервалі від –100 °С до +100 °С. Визначено, що склади на основі олігоефірциклокарбонату, модифікованого епоксидіановим олігомером характеризуються кращими показниками демпфуючої здатності (tgδ=0,97). Встановлено, що розроблена мастична композиція із вмістом антипірену та тиксотропної добавки має найбільші значення демпфуючої здатності (tgδ=0,45–0,47) у високоеластичній області, даний склад може бути використаний як вібропоглинаючий матеріал, працездатний при температурі від –60 °С до +60 °С. В результаті комплексної оцінки пожежної небезпеки було встановлено, що розроблена мастика відноситься до групи вогнехахисних матеріалів з повільним поширенням полум’я, володіє помірною димоутворювальною здатністю і відноситься до категорії помірнонебезпечних матеріалів з точки зору токсичності. Досягнутий рівень характеристик розробленої важкогорючої вібропоглинаючої мастики вказує на перспективу подальшого використання її для облицювання внутрішньої металевої поверхні кузова залізничного рухомого складу з метою забезпечення пожежної безпеки та акустичного комфорту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУЦЗ України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 1(39); | - |
dc.subject | епоксиуретанова мастика | uk_UA |
dc.subject | в’язкопружні дослідження | uk_UA |
dc.subject | демпфування | uk_UA |
dc.subject | токсичність | uk_UA |
dc.subject | пожежна безпека | uk_UA |
dc.subject | залізничний рухомий склад | uk_UA |
dc.title | Важкогорюча віброзахисна мастика для залізничного рухомого складу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття ПНС 2024_3.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.