Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипинець, А.В.-
dc.contributor.authorСаєнко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorГригоренко, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorАфанасенко, Костянтин Анатолійович-
dc.contributor.authorМакаренко, О.В.-
dc.date.accessioned2024-12-23T07:44:04Z-
dc.date.available2024-12-23T07:44:04Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationПроблеми надзвичайних ситуаційuk_UA
dc.identifier.issn2524-0226-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23846-
dc.description.abstractРозроблено важкогорючу епоксиуретанову мастику з підвищеними вібродемпфуючими властивостями та необхідними фізико-механічними властивостями для облицювання внутрішніх металевих поверхонь рухомого складу залізничного транспорту. В якості полімерної матриці використовували епоксиуретанові сітчасті полімери. Для зниження горючості використовували вогнезахисну добавку поліфосфат амонію, для надання тиксотропних властивостей – наповнювач із гідрофобізованою поверхнею Аеросил. Як метод дослідження в’язкопружних властивостей застосовували динамічну механічну спектроскопію, за допомогою динамічного релаксометра. Вивчення в’язкопружних властивостей проводили в області ультра низьких частот 0,7–1,0 Гц, що мінімізує дію зовнішніх механічних впливів на зміну структури полімерної матриці в температурному інтервалі від –100 °С до +100 °С. Визначено, що склади на основі олігоефірциклокарбонату, модифікованого епоксидіановим олігомером характеризуються кращими показниками демпфуючої здатності (tgδ=0,97). Встановлено, що розроблена мастична композиція із вмістом антипірену та тиксотропної добавки має найбільші значення демпфуючої здатності (tgδ=0,45–0,47) у високоеластичній області, даний склад може бути використаний як вібропоглинаючий матеріал, працездатний при температурі від –60 °С до +60 °С. В результаті комплексної оцінки пожежної небезпеки було встановлено, що розроблена мастика відноситься до групи вогнехахисних матеріалів з повільним поширенням полум’я, володіє помірною димоутворювальною здатністю і відноситься до категорії помірнонебезпечних матеріалів з точки зору токсичності. Досягнутий рівень характеристик розробленої важкогорючої вібропоглинаючої мастики вказує на перспективу подальшого використання її для облицювання внутрішньої металевої поверхні кузова залізничного рухомого складу з метою забезпечення пожежної безпеки та акустичного комфорту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗ Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries1(39);-
dc.subjectепоксиуретанова мастикаuk_UA
dc.subjectв’язкопружні дослідженняuk_UA
dc.subjectдемпфуванняuk_UA
dc.subjectтоксичністьuk_UA
dc.subjectпожежна безпекаuk_UA
dc.subjectзалізничний рухомий складuk_UA
dc.titleВажкогорюча віброзахисна мастика для залізничного рухомого складуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття ПНС 2024_3.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.