Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24087
Title: ВПЛИВ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ НА РІВЕНЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОМФОРТУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Authors: Віта Байдик, Ольга Гурська, Олена Рябініна
Keywords: психологічна адаптація, когнітивне навантаження, емоційна підтримка, дистанційна взаємодія, психосоціальний стан.
Issue Date: 2024
Citation: Наукові Перспективи
Series/Report no.: 11 (53);
Abstract: Дослідження впливу онлайн-навчання на психологічний комфорт здобувачів освіти в контексті сучасних викликів, зокрема пандемії COVID-19 та війни в Україні, є надзвичайно актуальним. Метою дослідження є виявлення факторів, що впливають на психологічний стан здобувачів освіти під час дистанційного навчання, а також визначення шляхів покращення цього стану. У процесі дослідження було проаналізовано рівень психологічного комфорту здобувачів освіти до і під час онлайн-навчання, а також виявлено основні чинники, які впливають на їхній емоційний стан. Статистичний аналіз даних допоміг ідентифікувати кореляції між такими факторами, як тривалість навчання, частота спілкування з викладачами та одногрупниками, а також використання технологій для підтримки освітнього процесу. Результати дослідження показали, що онлайн-навчання суттєво впливає на психологічний комфорт здобувачів освіти, що залежить від ряду чинників, включаючи технологічні можливості, рівень підтримки з боку викладачів і одногрупників, а також індивідуальні особливості здобувачів освіти. Більшість респондентів відзначали зниження рівня соціальної взаємодії, що призводило до відчуття самотності та ізоляції. Крім того, учасники зазнавали труднощів у підтриманні концентрації уваги та мотивації до навчання.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24087
Appears in Collections:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17170-Текст статті-17238-1-10-20241209 (1).pdf.crdownload270,97 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.