Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВажинський Сергій Едуардович-
dc.date.accessioned2017-06-20T08:45:47Z-
dc.date.available2017-06-20T08:45:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технологіїru_RU
dc.identifier.issn2312-5993-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2502-
dc.description.abstractУ статті висвітлено концепцію побудови системи завдань педагогічних практик у контексті майбутнньої професійної діяльності, змісту навчальних педагогічних дисциплін, попередніх та наступних видів педагогічної практики, професійного становлення майбутнього компетентного вчителя. Обгрунтовано змістовні лінії навчальної (пропедевтичної) та виробничих педагогічних практик, їх розвиток на різних етапах університетського навчання. Висвітлено динаміку змін у технологіях підготовки, організації практики та оцінювання навчальних досягнень студентів за результатами практикиru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherм.Суми, СумДПУ им. А.С.Макаренкаru_RU
dc.relation.ispartofseries10 (54),;2015 С.270-273-
dc.subjectпрофесійно педагогічна підготовка, практична педагогічна пілготовкаru_RU
dc.subjectоцінювання навчальних досягнень студентів у період практикиru_RU
dc.titleСкладові дослідницько-інноваційної підготовки магістрів ВНЗru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні наукі 10 2015.jpegПедагогічні наукі 10 2015.jpeg710,86 kBJPEGПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.