Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25302
Title: ОСОБЛИВОСТІ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ РИЗИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ВРАЗЛИВОСТІ ОБ'ЄКТІВ КІБЕРЗАХИСТУ
Authors: Тютюник, Вадим Володимирович
Тютюник, О.О.
Рубан, І.В.
Заболотний, В.І.
Keywords: об’єкт кіберзахист
оцінка вразливості
ризико-орієнтований підхід
система інформаційної безпеки
Issue Date: 2020
Citation: Ukrainian Scientific Journal of Information Security
Abstract: Представлено результати розповсюдження ризико-орієнтованого підходу для оцінки ефективності функціонування системи інформаційної безпеки об’єкту кіберзахисту (ОКЗ) в умовах можливого розголошення та витоку інформації, її блокування та модифікаціції. Показано, що основою системи інформаційної безпеки ОКЗ є класичний контур управління, який забезпечує збір, обробку та аналіз інформації, а також моделювання розвитку інформаційної небезпеки на ОКЗ та розробку й реалізацію антикризового управління щодо запобігання виникнення загроз для інформації, що циркулює у процесі функціонування ОКЗ, а також ліквідації або мінімізації їх наслідків. На базі отриманих результатів розроблено структурно-логічну схему процесу антикризового управління щодо запобігання виникнення загроз для інформації, що циркулює у процесі функціонування ОКЗ, а також ліквідації або мінімізації наслідків загроз. Розроблена схема антикризово го управління включає діагностику кризового стану ОКЗ, визначення цілей, завдань і суб’єкту антикризового управління, оцінювання часових обмежень та ресурсного потенціалу, а також розробку та упровадження антикризової програми щодо запобігання виникнення загроз для інформації.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25302
ISSN: 2225-5036
Appears in Collections:Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14947-39522-1-PB.pdf787,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.