Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCемичаєвський, Сергій Валерійович-
dc.contributor.authorПрисяжнюк, Віталій В'ячеславович-
dc.contributor.authorЯкіменко, Михайло Леонідович-
dc.contributor.authorОсадчук, Максим Віталійович-
dc.contributor.authorСвірський, Віталій Вікторович-
dc.contributor.authorБєлікова, Ксенія Григорівна-
dc.date.accessioned2025-07-08T14:42:57Z-
dc.date.available2025-07-08T14:42:57Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25307-
dc.description.abstractВстановлено актуальність питання з удосконалення національної нормативної бази щодо класифікаційних вимог до пожежно-рятувальних автомобілів. Проаналізовано національні стандарти України та країн ЄС, що встановлюють класифікаційні вимоги до пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів. Встановлено, що пожежні автомобілі поділяються на: пожежні та рятувальні автомобілі (пожежні автомобілі з насосним обладнанням, автомобілі цільового призначення), автопідіймачі (поворотні автодрабини, гідравлічні платформи), аварійно-рятувальні автомобілі, пожежні автомобілі медичної допомоги, автомобілі для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, автомобілі штабні, транспортні засоби для перевезення особового складу, допоміжні транспортні засоби, пожежні автомобілі іншого призначення. Встановлено відмінності класифікації за типами пожежних автомобілів залежно від основного виду застосування в Україні та країнах ЄС. Наведено загальний вид пожежних автомобілів різних типів, які відповідають європейській класифікації. Вказано європейську класифікацію за масою автомобілів з повною масою у спорядженому стані понад 3 тонни. Наведено такі категорії пожежних автомобілів, залежно від їх здатності рухатися дорогами або бездоріжжям, а саме: категорія 1 (міські) – транспортні засоби, що використовуються зазвичай для руху поверхнями збудованих доріг (автомобілі 1-ї категорії зазвичай мають один привідний міст); категорія 2 (сільські) – транспортні засоби, здатні рухатися будь-якими дорогами, з обмеженою здатністю рухатися бездоріжжям; категорія 3 (всюдихідні) – транспортні засоби, здатні рухатися будь-якими дорогами та бездоріжжям. Виявлено недоліки загальносвітових підходів до класифікаційних вимог щодо пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів. Зазначено, що нині в Україні та країнах ЄС є різні підходи до позначення пожежних автомобілів. Наведено відповідні приклади позначення пожежних автомобілів згідно з вітчизняною та європейською нормативною документацією. Акцентовано увагу на тому, що на сьогодні вимоги національного стандарту, що встановлює загальні технічні умови до автомобілів гасіння, застаріли і не відповідають вимогам сьогодення, а саме: стандарт орієнтований на виготовлення несучасних моделей пожежних автомобілів, тому перешкоджає технічному прогресу у галузі та містить занижені вимоги до їх модельного ряду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вiсник: Цивiльний захист та пожежна безпекаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 1 (19);-
dc.subjectКатегорії, класифікація, національний стандарт, пожежні та аварійно-рятувальні автомобілі, типи.uk_UA
dc.titleПро визначення загально-світових підходів до класифікаційних вимог щодо пожежних та аварійно-рятувальних автомобілівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідний центр досліджень та випробувань

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14-34-PB.pdf7,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.