Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25443
Назва: Системні та педагогічні бар’єри у викладанні англійської мови як іноземної: компаративний аналіз
Автори: Ненько, Юлія Петрівна
Ключові слова: вища освіта
англійська мова як іноземна
мовна освіта
методика викладання
професійний розвиток викладача
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: https://doi.org/10.32835/2707-3092.2025.30.132-141
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження полягає в необхідності узагальнення сучасних наукових підходів і формулювання практичних рекомендацій для підвищення ефективності викладання англійської мови у закладах вищої освіти. Мета: узагальнення сучасних наукових досліджень, присвячених проблемам викладання англійської мови як іноземної у закладах вищої освіти, систематизація рекомендацій, заснованих на емпіричних даних. Методи: теоретичний аналіз наукової літератури, контент-аналіз сучасних публікацій з теми, синтез і класифікація підходів до викладання англійської мови, порівняльний аналіз педагогічних практик у вищій освіті, інтерпретація результатів попередніх емпіричних досліджень. Результати: виокремлено основні системні та педагогічні чинники, що ускладнюють ефективне викладання англійської мови як іноземної у закладах вищої освіти. Виявлено проблеми, пов’язані з недостатньою підготовкою викладачів, обмеженими ресурсами та невідповідністю навчальних програм сучасним комунікативним потребам. Отримані результати створюють підґрунтя для формування практичних рекомендацій, спрямованих на покращення якості мовної освіти. Висновки: аналіз сучасної наукової літератури засвідчив, що ключові проблеми охоплюють як зовнішні бар’єри (застарілі навчальні програми, стандартизоване оцінювання, обмежений доступ до професійного розвитку), так і внутрішні чинники, пов’язані з педагогічними підходами та рівнем підготовки викладачів; ці фактори знижують якість мовної освіти та перешкоджають розвитку практичних навичок студентів; подолання зазначених проблем вимагає комплексного підходу: реформування освітньої політики, оновлення навчальних програм, забезпечення безперервного професійного розвитку викладачів, впровадження гнучких методик, орієнтованих на студента, та підтримки інтеграції автентичних і цифрових ресурсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25443
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yuliia+Nenko++--ENG–.pdf287,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.