Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25443
Назва: | Системні та педагогічні бар’єри у викладанні англійської мови як іноземної: компаративний аналіз |
Автори: | Ненько, Юлія Петрівна |
Ключові слова: | вища освіта англійська мова як іноземна мовна освіта методика викладання професійний розвиток викладача |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | https://doi.org/10.32835/2707-3092.2025.30.132-141 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження полягає в необхідності узагальнення сучасних наукових підходів і формулювання практичних рекомендацій для підвищення ефективності викладання англійської мови у закладах вищої освіти. Мета: узагальнення сучасних наукових досліджень, присвячених проблемам викладання англійської мови як іноземної у закладах вищої освіти, систематизація рекомендацій, заснованих на емпіричних даних. Методи: теоретичний аналіз наукової літератури, контент-аналіз сучасних публікацій з теми, синтез і класифікація підходів до викладання англійської мови, порівняльний аналіз педагогічних практик у вищій освіті, інтерпретація результатів попередніх емпіричних досліджень. Результати: виокремлено основні системні та педагогічні чинники, що ускладнюють ефективне викладання англійської мови як іноземної у закладах вищої освіти. Виявлено проблеми, пов’язані з недостатньою підготовкою викладачів, обмеженими ресурсами та невідповідністю навчальних програм сучасним комунікативним потребам. Отримані результати створюють підґрунтя для формування практичних рекомендацій, спрямованих на покращення якості мовної освіти. Висновки: аналіз сучасної наукової літератури засвідчив, що ключові проблеми охоплюють як зовнішні бар’єри (застарілі навчальні програми, стандартизоване оцінювання, обмежений доступ до професійного розвитку), так і внутрішні чинники, пов’язані з педагогічними підходами та рівнем підготовки викладачів; ці фактори знижують якість мовної освіти та перешкоджають розвитку практичних навичок студентів; подолання зазначених проблем вимагає комплексного підходу: реформування освітньої політики, оновлення навчальних програм, забезпечення безперервного професійного розвитку викладачів, впровадження гнучких методик, орієнтованих на студента, та підтримки інтеграції автентичних і цифрових ресурсів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25443 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yuliia+Nenko++--ENG–.pdf | 287,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.