Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНенько, Юлія Петрівна-
dc.date.accessioned2025-10-03T18:09:06Z-
dc.date.available2025-10-03T18:09:06Z-
dc.date.issued2025-09-
dc.identifier.citationhttps://doi.org/10.31470/2309-1517-2025-40-35-49uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25864-
dc.description.abstractУ статті розглядається необхідність трансформації освітнього процесу у вищій школі в контексті розвитку цифрових технологій та актуальних вимог ринку праці. Зокрема, акцентовано увагу на ролі штучного інтелекту (ШІ) у підвищенні ефективності викладання та вивчення англійської мови. Зазначено, що традиційні методики потребують модернізації, а впровадження ШІ сприяє формуванню персоналізованих освітніх маршрутів, покращенню мовних навичок, подоланню бар’єрів у комунікації та розвитку навчальної мотивації. У роботі узагальнено результати наукових досліджень вітчизняних та зарубіжних учених, які висвітлюють переваги використання ШІ у сфері освіти, серед яких – забезпечення миттєвого зворотного зв’язку, активне залучення студентів до навчального процесу, можливість практикувати мовні навички в інтерактивному форматі, застосування мовних ботів, інтеграція машинного перекладу та створення безпечного навчального середовища, вільного від страху перед помилками. Особлива увага приділена ролі інструментів ШІ, таких як Google Docs, Google Assistant, Google Maps та Lingvist, у контексті формування комунікативної компетентності. Доведено, що ці інструменти сприяють реалізації практико-орієнтованого підходу до навчання, розвитку креативного потенціалу студентів, адаптації до змін, викликаних збройною агресією, нерівним доступом до освіти, технічними складнощами. Обґрунтовано, що інтеграція ШІ в освітній процес із вивчення англійської мови не лише сприяє підвищенню навчальних досягнень здобувачів, але й забезпечує розвиток м’яких навичок, необхідних для конкурентоспроможності на сучасному ринку праці. Автори наголошують на важливості подальших досліджень щодо оптимальних форм і методів застосування технологій ШІ в умовах українського освітнього просторуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherTheoretical and didactic philologyuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectEnglish language teachinguk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjecttechnologiesuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.titleШтучний інтелект як інструмент підвищення ефективності навчання англійської мови у ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeARTIFICIAL INTELLIGENCE AS A TOOL FOR ENHANCING ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN HIGHER EDUCATION.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
393-Article Text-589-1-10-20251002.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.