Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКришталь, Аліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-10-16T06:11:55Z-
dc.date.available2025-10-16T06:11:55Z-
dc.date.issued2014-05-
dc.identifier.citationНаціональна академія педагогічних наук України Інститут педагогічної освіти і освіти дорослихuk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.14:614.84:070-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25898-
dc.descriptionКришталь А.О. Педагогічні умови застосування технології проектного навчання у підготовці майбутніх фахівців з пожежної безпеки: дис. ... канд.пед.н.: 13.00.04. Київ, 2024. 287 с.uk_UA
dc.description.abstractСоціально-економічні, політичні та культурні зміни, що відбуваються в Україні протягом останніх років, спричинили процеси реформування практично усіх галузей, зокрема – галузі вищої професійної освіти. Згідно з «Проектом Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012–2020 роки» одними з провідних напрямів реформування є модернізація змісту та підвищення якості освіти на інноваційній основі. Закон України «Про вищу освіту», «Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті», галузеві стандарти вищої освіти також орієнтовані на удосконалення системи вищої професійної освіти з метою підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних усвідомлювати потреби і вимоги сучасності та знаходити ефективні шляхи вирішення професійних завдань. Безсумнівно, потреба у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки зумовлена необхідністю якомога кращого забезпечення боротьби з надзвичайними ситуаціями природного і техногенного походження. Вчасне виявлення проблеми з пожежної безпеки, чітке визначення і формулювання завдань та окреслення адекватних шляхів їх вирішення є передумовою ефективного здійснення службових обов’язків щодо запобігання надзвичайних ситуацій (пожежно-профілактична діяльність), оперативної ліквідації у разі їх виникнення (пожежно-рятувальна діяльність), а також забезпечення управління в органах і підрозділах служби (управлінська діяльність). Реалізація зазначеного потребує володіння проектно-технологічними уміннями і навичками. Формування проектно-технологічних умінь і навичок у майбутніх фахівців з пожежної безпеки у професійній підготовці потребує створення системи заходів для організації навчально-пізнавальної діяльності означених фахівців у профільних вищих навчальних закладах цивільної безпеки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх фахівців з пожежної безпеки, технологія проєктного навчанняuk_UA
dc.titleПедагогічні умови застосування технології проектного навчання у підготовці майбутніх фахівців з пожежної безпекиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KryshtalAO_thesis.pdfКришталь А.О. Педагогічні умови застосування технології проектного навчання у підготовці майбутніх фахівців з пожежної безпеки: дис. ... канд.пед.н.: 13.00.04. Київ, 2024. 287 с.2,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.