Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25996
Назва: СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
Автори: Мельник, Ірина Володимирівна
Ключові слова: культура професійного спілкування, комунікативний потенціал,комунікативні здібності, комунікативна самостійність, комунікативна компетентність
Дата публікації: 19-кві-2018
Видавництво: Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України
Опис: На наповнення й формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців пожежної безпеки впливатиме низка чинників: умова та результат їх професійної діяльності; форма й засіб обміну інформацією, досвідом, настроями у середині колективів праці чи зовні; особистісні якості майбутніх пожежників; форми, методи, засоби й зміст їх навчання; комунікативні якості викладачів ВНЗ ДСНС України; рівень згуртованості та показник системності роботи пожежників в колективах взаємодії. Вищезазначене надає нам право стверджувати, що феномен культури професійного спілкування цих фахівців буде мати складну структуру (багатокомпонентне утворення) на якій ґрунтуватиметься, як організація навчально-виховного процесу, так і професійна підготовка й професійне становлення майбутніх пожежників. Ядром культури професійного спілкування фахівців у галузі підготовки «Пожежна безпека» ми визначаємо комунікативний потенціал, який синтезуватиме три складові: комунікативні здібності, комунікативну самостійність і комунікативну компетентність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25996
Розташовується у зібраннях:Кафедра державного нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ.pdf2,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.