Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, Тамара Семенівна-
dc.contributor.authorГалушко, Любов Ярославівна-
dc.contributor.authorБіла, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorСіденко, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-11-10T07:38:30Z-
dc.date.available2025-11-10T07:38:30Z-
dc.date.issued2017-03-23-
dc.identifier.citationТехнології розвитку інтелектуuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26077-
dc.description.abstractСтаття доводить необхідність використання візуалізованих репрезентантів учасників груп АСПП, що сприяє оптимізації глибинного пізнання їх психіки. Стверджується, що неусвідомлювані, симультанно згорнуті смисли імпліцитно притаманні матеріалізованим репрезентантам. Цей факт вимагає емотивного «оживлення» репрезентанта в діалогічній взаємодії з респондентом. Багаторічна практика проведення груп активного соціально-психологічного пізнання на засадах процесуальної діагностики чітко обумовлює орієнтацію на семантичні аспекти емпіричного матеріалу з метою виявлення «інформаційних еквівалентів». Трансцендентність інформаційних еквівалентів забезпечує незалежність глибинного пізнання від характеру метафоричного символізування психічного у візуалізовані, опредметнені форми. Передавання інформації первинного об'єкта пізнання (несвідомого) може здійснюватися в різних формах кодування (наприклад, вербальні, невербальні) при збереженні інваріантності їх інформаційних еквівалентів. Здійснено порівняльний аналіз психодинамічного підходу до вивчення психіки в її цілісності з іншими підходами, що використовували образно-символічні засоби: символ-драмою, арт-терапією, проективними методами, а також малюванням під впливом вживання учасниками дослідження психоделіків. Доводиться, що розуміння суб’єктом смислової сутності власної особистісної проблеми зіставне з усвідомленням стабілізованого внутрішнього протиріччя, вирішення якого вимагає професійної допомоги психолога. Психодинамічна теорія відкриває перспективи розвитку психології та її практики в пошуку найоптимальніших та адекватних шляхів надання допомоги професійно зорієнтованим особам, найперше – майбутнім психологам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна бібліотека України ім. В.І. Вернадськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.964-
dc.subjectсвідомеuk_UA
dc.subjectнесвідомеuk_UA
dc.subjectпсихологічний захистuk_UA
dc.subjectрепрезентант психікиuk_UA
dc.subjectінформаційний еквівалентuk_UA
dc.subjectархетипuk_UA
dc.titleГЛИБИННЕ ПІЗНАННЯ ПСИХІКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ВІЗУАЛІЗОВАНОЇ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ СУБ’ЄКТАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Jacenko_Tamara_Semenivna_ta_in_Glybynne_piznannja_psyhiky_z_vykorystannjam_vizualizovanoi'_reprezentacii'_sub'ekta.pdf538,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.