Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26087Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Яценко, Тамара Семенівна | - |
| dc.contributor.author | Глузман, О.В. | - |
| dc.contributor.author | Усатенко, О.М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T11:28:43Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T11:28:43Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Кримський гуманітарний університет | uk_UA |
| dc.identifier.isbn | 978-966-8676-98-0 | - |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26087 | - |
| dc.description.abstract | Книга створена на основі результатів багатолітніх досліджень, що знайшли відбиток в циклі праць, спрямованих на формування методології оптимізації професійної підготовки практичних психологів. Концептуально обґрунтовано шляхи особистісного вдосконалення майбутніх фахівців в процесі безпосереднього проходження ними психокорекції. Стверджується доцільність введення в навчальний процес діагностико-корекційних курсів як необхідної складової професійно-психологічної підготовки. У книзі вперше розкрито глибинний формат розв’язання заявленої проблеми шляхом наукового висвітлення таких аспектів: методологічного (єднання майстерності психолога з його особистісною гармонійністю); теоретичного (обґрунтування провідних механізмів психокорекції, введення принципу “із іншого” та принципу додатковості); феноменологічного (доведення необхідності слідування за законами природи психічного); функціонального (розкриття універсальності законів внутрішньої динаміки психіки); експериментально-прикладного (впровадження в навчальний процес Галузевого стандарту з практичної психології та апробація корекції зі старшими підлітками). Авторський доробок знайшов визнання і застосування у вищих навчальних закладах України, Росії, Латвії, Грузії, Вірменії, Польщі. Розрахований на викладачів психології, студентів, аспірантів, докторантів, усіх зацікавлених у психоаналітичному підході до пізнання цілісності психічного в суперечливій єдності сфер свідомого і несвідомого. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Дніпропетровськ. «Інновація» | uk_UA |
| dc.subject | методологія професійної підготовки | uk_UA |
| dc.subject | практична психологія | uk_UA |
| dc.subject | глибинна психокорекція | uk_UA |
| dc.subject | психокорекція особистості | uk_UA |
| dc.subject | активне соціально-психологічне навчання (АСПН) | uk_UA |
| dc.subject | особистісне вдосконалення | uk_UA |
| dc.subject | оптимізація | uk_UA |
| dc.subject | концептуальні засади | uk_UA |
| dc.title | Методологія професійної підготовки практичного психолога | uk_UA |
| dc.type | Book | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Методологія професійної підготовки практичного психолога.pdf | 4,96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


