Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26087| Назва: | Методологія професійної підготовки практичного психолога |
| Автори: | Яценко, Тамара Семенівна Глузман, О.В. Усатенко, О.М. |
| Ключові слова: | методологія професійної підготовки практична психологія глибинна психокорекція психокорекція особистості активне соціально-психологічне навчання (АСПН) особистісне вдосконалення оптимізація концептуальні засади |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Дніпропетровськ. «Інновація» |
| Бібліографічний опис: | Кримський гуманітарний університет |
| Короткий огляд (реферат): | Книга створена на основі результатів багатолітніх досліджень, що знайшли відбиток в циклі праць, спрямованих на формування методології оптимізації професійної підготовки практичних психологів. Концептуально обґрунтовано шляхи особистісного вдосконалення майбутніх фахівців в процесі безпосереднього проходження ними психокорекції. Стверджується доцільність введення в навчальний процес діагностико-корекційних курсів як необхідної складової професійно-психологічної підготовки. У книзі вперше розкрито глибинний формат розв’язання заявленої проблеми шляхом наукового висвітлення таких аспектів: методологічного (єднання майстерності психолога з його особистісною гармонійністю); теоретичного (обґрунтування провідних механізмів психокорекції, введення принципу “із іншого” та принципу додатковості); феноменологічного (доведення необхідності слідування за законами природи психічного); функціонального (розкриття універсальності законів внутрішньої динаміки психіки); експериментально-прикладного (впровадження в навчальний процес Галузевого стандарту з практичної психології та апробація корекції зі старшими підлітками). Авторський доробок знайшов визнання і застосування у вищих навчальних закладах України, Росії, Латвії, Грузії, Вірменії, Польщі. Розрахований на викладачів психології, студентів, аспірантів, докторантів, усіх зацікавлених у психоаналітичному підході до пізнання цілісності психічного в суперечливій єдності сфер свідомого і несвідомого. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26087 |
| ISBN: | 978-966-8676-98-0 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Методологія професійної підготовки практичного психолога.pdf | 4,96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


